1

yalnızlık sadece kalabalıkta saklanır. uçamayan uçurtmalarda saklı gökyüzümün anahtarları..
yine sıcak oldu camı arala..
üç el var sırtımda hissettiğim. daha burukluğunu atamadan sessizliğin parmaklarım geriliyor.. ölüyorum anne, sesin duyulmuyor.
içi çürümüş elmanın kabuğunu soyuyor siyaha boyadığım palyaçolar. gıcırdayan vidası hariç heryerini yağlamışım kapının.. ah o eller.. şimdi sen beni sevmediğine emin misin ?
tırnaklarım körermiş. şu an yıldızlarını yuttuğum gökyüzüne bakıyorum. tükürdüğüm yıldızlara dilek tutuyorum.. ben, bana gösteriyorum kaydırdıklarımı.
neydi o ? nerede kalmıştım ki ben ?
kış vakti ıslak insanların giydiği meyhane kokulu saçlarım. gidip aramadığım bir kitabın yazarı kadar yakınsın bana.. yırtık parşomenler, çınlayan do majörler..
hangi kuzeyindesin odamın ?
hangi sağımda sen varsın ?
evet hala arkadaşını seviyorum yasemin..
boşluk.. ooof damarlarım kaşınıyor.. fosforlu mavi aktı parmaklarımdan. neredeydin bunlar olana kadar ? onu bana getir kalbim.
ortadan ikiye kestiğim anılarımı oyduğum kaşık gibi ruhum. öyle gelişi güzel parçalamışım herşeyi.. "hala beni seviyormusun?"
sessizliğimi yuttum dün. kapağını açıp kafama diktim hayatı.. heryerinde tükürüğüm var.
benden tiksindiğin içinmi içmiyorsun artık ?
sen beni dinliyormusun ?
heryerimi tahtalarla ördüm sevişmediğim bir ayın ardından.. kapıları birbirine katıp hızla koşuyorum duvarlara. banyoya gidiyorum yalnızlığıma bakmaya. tahtalarımdan yalnızlığımı bile göremiyorum..
son çiviyi çaktım dün..
ruhunu koklayabileceğim bi yere koy çünkü nefesini almadan gitmiyorum..